Jessica

Ding dong, the psycho's gone

Burr !

Kategori: Allmänt

Har just kommit hem från fotboll, Piteå vann !
Det är då ingen värme om man säger så.
Fötterna och händerna har domnat bort.
Sa till Madde innan vi gick
"Undra om man ska ta jackan ?"
Ja tur som fan att ja gjorde de, men de hjälpte it så mkt.
Har iaf vartit med Madde hela dagen.
Det har varit väldigt skoj, Var ett tag sen vi hängde.
Har även varit förbi Jennie, Ante och Norah.
Så nu har Madde fått träffa hon :)

Imorrn ska jag och Sandra äta lunch, sen ska vi förbi Jennie och Norah
(som vanligt, men man får aldrig nog av hon)
Ska även på bio på kvällen och se Mamma Mia,
igen jag vet, men den var så bra så jag kan se den om och om igen.

Nu ska jag se ett nytt avsnitt av One Tree Hill.
Wiooo !
Herrå !

Kommentarer

  • Madde säger:

    du var snabb med att slänga upp en blogg. Jag fryser fortfarande som fan!! tack för idag, babe. PUSSS!!

    2008-09-09 | 21:17:19
  • Jonna säger:

    Haha skoj att fara på lunch och umgås med vännerna :) Själv sittert jag framför datorn med elinoch jea (norskan som bor granne med oss)

    Nu ska jag cokså se oTH :) PUSS babe, love u!

    2008-09-10 | 18:28:43
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: