Jessica

Ding dong, the psycho's gone

19 april

Kategori: Allmänt

Long time no blogging lixom.
Ja, vad har hänt på en vecka då?
Jag har:
- Vart och sett fotboll, tyvärr förlora Piteå.
- Jobbat dag tisdag och onsdag.
- Gått på stan utan att fynda något. Som vanligt :(
- Sett Twilight (åter igen, jag vet, jag är knäpp) med Jonna.
- Varit ut och gå. Idag 2 timmar i blåsten. Burrrrrrr!
- Läst ut den sista boken i Twilight sagan. Snyft, nu är det slut, inga mer uppföljare.
- Börjat läsa Twilight igen. denna gång på engelska.
- Börjat se Gossip Girl från säsong ett.
- Jobbat kväll torsdag, fredag och lördag.
- Haft sovfrämmande av kusin Linn.
- Ätit lunch på stan med Jennie/Norah, Sandra/Lovis och Eva/Lisa.
- Sett Patrik 1,5. Inte lika bra film som jag trodde.
Men den var ändå bra.

Imorgon: Stan. Nu jäklar ska jag hitta mig nå kläder och en ny väska.
Nu: Wipeout.
Sen: Söndagsparty med Filip och Fredrik.

Ha nu en bra kväll.
xo.

Kommentarer

  • jonna säger:

    Haha Då man läser detta inlägg kan jag inte undvika att se att twilight förekommer ofta.. :P Hehe. jag såg faktikst den med sofia i fredags igen :P

    JAA, film och chillkcäll hos dig låter super bra :) Kan höras närmare.. Puss på sig!!

    2009-04-19 | 22:53:24
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • sara säger:

    Har du kopplat in högtalarna.. Eller vad jag egentligen ville komma fram till är om det blir nå DUNKA DUNKA på lör? ;)

    2009-04-21 | 11:51:42
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: