Jessica

Ding dong, the psycho's gone

2 april

Kategori: Allmänt

Igår var det första april. Blev då inte lurad nå, vad jag vet iaf :)
Har iaf jobbat tisdag, onsdag långpass.
Igår var en alkiskärring in på jobbet.
"Gumman.... gumman jag lånar toan!"
Svara ju självklart Nej, helst inte.
Då bröt helveter loss. Hon skrek på jag och Malin
om allt möjligt. Hota med att bränna ner stället (det har hon gjort förr också)
Sen babbla hon om massa annat. Efter många om och men så gick hon!
What to do?

Annars då.
Blir jobb ikväll också, med tanke på att det är tjejkväll.
Skönt att inte gå på stan då, blir ändå bara sur på alla
små tjejer och gammel tanter som bara är ivägen :)
Så jag ska passa på att gå på stan nu.
Måste verkligen ha mig lite nya kläder och en ny väska!

Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: