Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 april

Kategori: Allmänt

Nu börjar man känna sig som en människa igen!
Stannade hemma från jobbet idag.
Har en tendens till att börja jobba för tidigt, och pang bom är febern tillbaka.
Men nu är jag iaf feberfri, halsonten är över och jag har inte ont i huvudet. Thank GOD!
För imorgon bär det av till Ishotellet. Är grymt taggad alltså.
Ska bli väldans roligt. Håll bara tummarna att jag inte fryser ihjäl.
Men det tror jag inte jag kommer göra, för som jag har packat varma kläder.
Ska åka hem till Långnäs med mamma kring 16 tiden.
Måste få säga att det är helvetes (ursäkta språket) tråkigt att bara vara hemma
och inte göra ett piss. Har haft ont i ryggen, röven, armarna... ja överallt för att jag har legat ner.
Men man ska väl inte klaga för att man får vila sig ett tag.

Passar på att önska er alla en riktigt
GLAD PÅSK!
Ha det bra och ta det lugnt vad ni än gör!

Byebyebye!


Kommentarer

  • Sandra L säger:

    ha de nu så jätte bra på ishotellet i Jukkas :) så får vi höras nu du är hemma!! Lev och må och glad påsk på dej vännen!! puss

    2009-04-10 | 12:34:52
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: