Jessica

Ding dong, the psycho's gone

20 augusti

Kategori: Allmänt

Stockholms resan skriver jag om en annan dag.
Har nämligen gått och blivit sjuk.
Hade 39 graders feber hela dagen igår och även inatt också.
Idag mår jag puuuuuuurk. Fortfarande feber och ont i halsen.
Och som grädde på moset har min TV boxer pajat.
Snubben som jag ringde till, Aaaaaa han trodde det var
TV antennen det var fel på. Yeah right.
Ska ringa dit igen och be dom skicka mig en ny boxer.
Det enda man gör då man är sjuk är ju att se på TV.
Men tack och lov har jag 1an,2an och 4an.
Så jag kan ju se friidrotten. Wioo.

Nu ska jag blunda ett tag, sen äre kvinnornas höjdhoppsfinal som gäller.

Ta hand om er.
vink.


filmtips: he´s just not that into you

Kommentarer

  • Ma säger:

    Krya på dej . Ringer sen

    2009-08-20 | 17:27:17
  • sara säger:

    Å nej. Har du blivit sjuk. Inte roligt! Men att du har varit till Stockholm har jag ju missat. Visserligen var jag ju också borta då men ändå. Visst fick du svaret på mitt mess? Jag har fått ett nytt sim kort nu så jag tror det ska sluta tjorva med mobilen nu. Vi måste träffas någon dag då du blivit frisk och skvallra om våra resor. =) Krya på dig!

    2009-08-21 | 18:44:17
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Jaa men dte är ju ingen fara JÖ, du är ju i ett feber delirium ;) så dig kan man ju inte lita på.. Haha. Men hur känns det då, PIggare??? Japp ses definitivt! PUSSS

    2009-08-22 | 10:31:17
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: