Jessica

Ding dong, the psycho's gone

3 augusti

Kategori: Allmänt

Tjenis.
Ja, något spännande som hänt sen sist?
Jobbat ons, tors, fre och lör. Så då hände det väl inte alla för mkt.
Igår for jag hem tidigt till Långnäs för att glassa i solen.
Tog faktiskt mitt första dopp i "havet". Det var väldigt skönt.
Låg och chilla på flytbryggan och bara mådde gott.
Efter badet blev vi bjudna på mat hos mor och far.
Det var fantastiskt gott som vanligt.
På kvällen såg jag Baksmällan igen med syster.
I love it, läste att det tydligen ska komma en uppföljare 2011, så det var ju bra,
dock gode länge kvar men ändå :)
Idag
har jag umgåtts med Elin, vi har ätit lunch, mjukglass och spenderat lite tid vid datorn,
har kollat resor. Och jag hoppas hoppas att det blir av att fara.
Thailand i december hade inte varit helt fel!
Det hade varit helt j*vla underbaaaaaaart!
Senare ikväll är det personalmöte som gäller.
Sen är det jobb tis,ons och fre.
lördag ska vi fira morfar, det ska bli skoj :)

Nu
ska jag göra nå vettigt, typ.
hejdå.

Kommentarer

  • Catarina säger:

    Thailand i december ÄR inte helt fel.

    Om det nu inte är så att man har en liten bebis som ska födas då. I så fall får man åka i augusti :)

    2009-08-03 | 18:04:41
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Jo, hon får dricka några åt mig också.

    Fast bananashakes kan jag ju dricka, så det gör inte så mycket att det inte blir några coco loco när det finns så många goda frukt shakes.



    Men jag tycker absolut du ska fara. Januari-februari är också bra. Men vid december kan man ju utnyttja de lediga dagarna. Å andra sidan är det lite dyrare där då. (Men ändå inte dyrt.)

    2009-08-04 | 11:40:42
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: