Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 augusti

Kategori: Allmänt

En snabb uppdatering, då det snart är jobb som gäller (11-22.3o)
Var faktiskt ut i onsdags efter jobbet. Satt hos mig först med Jennie och Åhlle.
Man kan it ha annat är helvetes roligt då man är med dom alltså!
Sen vart det 1906, inte speciellt mkt folk ute, men grymt skoj var det iaf.
Kom väl hem kring 4 tiden nån gång :)
Sen igår var man måttligt trött, men drog ändå hem till Långnäs för lite sol.
Nog för att den mest var bakom moln, men det var nästan för varmt ändå.
Så jag for och bada, det behövdes verkligen kan jag säga.
Sen på kvällen satt jag en timma med NorahJ och A var på husvisning.
Efter det hände det inte allt för mkt.

Efter jobbet ikväll ska ma komma och hämta mig, ska åter hem till Långnäs.
Vi ska ju som sagt fira morfar imorgon. Har hyrt en buss och den kommer 7.30.
Så jag måste stiga upp kl 6 !!!!!!!
Kommer inte bli många timmars sömn inatt.

Hoppas ni får en underbar helg, för det kommer jag då ha.

pusstackhej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: