Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 augusti

Kategori: Allmänt

Gårdagen var verkligen lyckad!
Kan nog inte beskriva med ord hur jääääävla roligt vi hade.
Men det är klart, då man har den bästa släkten kan det inte bli annat.
Vi var typ 30 pers som åkte.
Började med att vi for och hämtade upp morfar och mormor i Roknäs.
Morfar fick sätta sig på en stol framför bussen och vi hade gömt oss bakom.
Och då bussen körde fram stod vi alla där och börja sjunga för han.
Måste jag säga att han blev gooode chockad. Jag börja då gråta, är man känslig så är man :)
Sen stanna vi vid Byskeälv, käka lite frulle och sprätta sig första bärsen.
Åt lunch i Moskosel, det var så satans varmt, men hur mysigt som helst.
Efter så stanna vi vid en till älv, där morfar har varit förr i tiden och jobbat.
Busschaffisen körde in på en liten grusväg. Och då vi skulle fara så hände det en liten olycka.
Han tog kurvan lite fel och körde fast i gruset och bussen höll på att tippa i diket,
som grädde på moset fastna vi på tågrälsen (tåget skulle komma om en halvtimma)
Jag tror aldrig jag har varit så rädd förr, trodde min sista stund var kommer.
Men allt sluta bra. Vi tog oss ut, ringde polisen, SJ och en bärgare.
Så efter vi hade varit fast lite mer än en timme tog vi oss upp.
Själv var man lite i chock och fnissa mest resten av kvällen :)
En lite sen middag åt vi på Storforsen, det var buffé och väldans gott.
Kvällen avslutades hos morbror och fru. Han har ju värsta partytältet på gården
där han hade gjort ett snyggt partyrum med massa lampor.
Kring 1 tiden for vi hem. Rätt så trötta med tanke på att man hade vart igång sen 8 på morgonen.
Sov i Långnäs så idag har jag och syster solat.
För nu i veckan jobbar jag 8-16. Så då lär man inte få se solen så mkt.

Imorgon ska jag lägga ut lite bilder. Tog över 100 så nån ska väl ha blivit bra :)
Nu
är det duschen som gäller, sen blir det film och chill.

buhbye then.

Kommentarer

  • Ma säger:

    Ja visst var de trevligt . Och roligt o umgås särskilt då vi får ha er , dej o Jennie, en hel dag att vara tillsammans

    2009-08-10 | 18:52:28

Kommentera inlägget här: