Jessica

Ding dong, the psycho's gone

12 december

Kategori: Allmänt

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen.
Jag har tamigtusan vääääärldens vääärldens bästa föräldrar!
Var ju som sagt och kolla på en digital kamera i veckan.
Den var hur snygg som helst, fått toppenbetyg av tidningar.. osv.
Men.. den var lite väl dyr, kände inte för att lägga ut massa pengar innan Thai.
Så då hade ma och pa kommit fram till att dom skulle ge den till mig.
Det blir som en till liten julklapp + födelsedags present för nästa år.
Så idag har vi vart och köpt den. I´m so happy! :)
Så nu ska jag ta smid kort då jag är i Thailand.
(man kan ta 1000 bilder på en kameraladdning, perfekt!)

Annars vad har hänt denna vecka.
- Jobbade mitt sista pass med Verris i tisdags. Lite ledsen i lillhjärtat,
men man har ju vunnit en vän för livet, vilket jag är glad över :)
-
Julbordet i tordags var gudomligt. Tog 10 lager på tallriken och jobbade mig neråt,
behöver nog inte säga att jag blev mätt. Plus efterrätt på det också.
- Igår var jag hos familjen öhlund/lindqvist. Vi käka pizza, såg idol, drack glögg och öl,
spela frågesport och hade allmänt trevligt. Sånna kvällar är uppskattade!

Just nu sitter jag barnvakt åt Norah medans pappan i huset är och friserar sig,
och mamman i huset jobbar till sent ikväll.
Dock ligger hon och sover just nu, men sen då A kommer hem ska jag hem en snabbis
för att sen fara tillbaka igen. Då han ska på hockey.
Ma ska även komma hit, så det blir lite käk, TV och snarra.
En lugn och skön lördag, precis vad jag kände för.

Ursäkta mitt extremt intressanta inlägg.
Hoppas ni inte somnade :)

trevlig kväll.
buhbyee!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Jag vill bara säga att jag tycker du är fantastisk och att du ska till Thai är något som du jobbat för, kämpat för och nu är det nära. Du är den som är värd allt detta, du kommer att ha så intressant och kul. Ser fram emot att se alla bilder du ska ta med den nya kameran, kram på dej min favvo tjej.(hoppas du märkte rimmet där i slutet)

    ps. skicka ett mail till mej, min dator har ju kraschat men är igång igen. Så nu funkar min mail, men jag har inte en adress kvar, snyft....

    2009-12-12 | 18:09:32
  • Catarina säger:

    Det blir säkert toppen med nya kameran. Jag ser fram emot en massa bilder och historier när du kommit hem igen.

    2009-12-13 | 21:33:26
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: