Jessica

Ding dong, the psycho's gone

20 december

Kategori: Allmänt

Skulle dricka nån öl igår efter jobbet och gå ut på den nya sportbaren.
Det sluta med många öl, många drinkar, efterfest och att man somna klockan 6 imorse!
Godmorgon!
Så idag mår man som man förtjänar.
Snart ska jag iaf umgås med Jonna. Blir att ta en matbit, för det behöver man alltid,
och sen blire väl bara att slappa, för nått mer orkar jag inte idag!

Men allt som allt så hade jag en mkt trevlig kväll igår,
fastän jag lämna min enda vinterjacka jag har där,
fråga mig it varför :)


adios!

 

I'm surrounded by liars everywhere I turn
I'm surrounded by impostors everywhere I turn
I'm surrounded by identity crisis everywhere I turn
I'm the only one who's noticed
I can't be the only one who's learned
I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately
All I have to do is think of me and have peace of mind
I'm tired of looking 'round rooms wonder what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me







Kommentarer


Kommentera inlägget här: