Jessica

Ding dong, the psycho's gone

26 december

Kategori: Allmänt

Jaha, nu var julen över för i år.
Den har varit hur bra som helst, som vanligt.
Har världens underbaraste släkt!
Önska mig inte nå speciellt i år, men fick ändå grejer jag verkligen behövde.
Så jag blev hur nöjd som helst.
Igår vart det lite partaj. Åhlle, Ida och Mg har varit hemma över jul
så igår fick man träffa dom. Faaaantastiskt.
Skulle ut på sportbaren, efter att ha stått i kö en timma höll jag jävlat på
att pissa ner mig, så jag hade inget annat väl än att gå hem, för pissa i böxen var inget
alternativ :)
Sen ides jag inte gå tillbaka för att stå ännu mer i kö, så jag gick och la mig.
Vilket jag är glad för. Har jobbat idag och mått bra.
(nu är jag ääääntligen ledig tills den 1´a feb)
Efter jobbet drog jag hem för att ta bort julpyntet, tvätta och ta fram allt jag ska packa imorrn.
För NU äre nära. Ohh, är så pirrig och förväntansfull!
;D


Ne, nu ska jag se nån film.
adiooos!


Bjussar på en bildbomb från juletiden!



Vackra Långnäs


Julafton





Finns det nå sötare ?


Världens bästa syster och Norah


Bus vid julgranen


Jag och Linko. L vann, hon hade störst rosett i håret ;)


Julafton hos moster, Mats, Linn och Agnes


Ante, julgranen och massa klappar



Nu kommer tomtarna!


Mormor, Morfar och kusin Agnes var tomtar detta år.


Mamma och Norah


Morbror Kent med muggen han fick av jag och sis.
(det är vi på muggen om det går att se? )


Jag och min söta kusin Linkovich



Juldagen. Snygga brudar i köket


Hanna och Ida


Systeryster


Isse fick en julklapp!


Jag och underbara Sarah!


Snyggingarna. Maria och Sarah.


Fick en underbar vas + spröt av syser i julklapp.
Så jäääävulskt snygg ;) Passa perfekt i fönstret!


xoxo



Kommentarer

  • Jonna säger:

    SÅ fina ni var på både julafton och juldagen. :) Klokt att gå i säng, du hann ju ändå med förfesten och minglet med girlsen ;) Är du helledig imorgon, tänkte om du ville ta en vända på stan före de stänger?? Jag messar och ser också? PUSSSS

    2009-12-26 | 22:24:20
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Helena säger:

    hej.. vilka fina bilder. Ha det nu så riktigt jätte skönt-bra-trevligt och kanon kul. Vi ses när du kommer hem. Kommer du att blogga nått under din tai-tid?

    kram

    2009-12-27 | 09:48:55
  • Jennie och Norah säger:

    Hähä,sorry!Glömde´t :p



    Hörrö,ha nu en fantastiskt,underbar,trevlig jävla resa SIS!!I sakken dä allready men snart kom dö häjm! Love!!

    2009-12-27 | 19:50:24
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Sarah säger:

    Åh, så fina kort stumpan ! Hann ju tjuvkika på dom sist också :) korte på Jennie å Norah när dom busar är ju så himla vackert! Kärlek på hög nivå kan man lugnt säga !! =) Kommer sakna dig hjärtat, ha de nu så otroligt bäst där borta, å som ja sa- take care !! :) Käka en f-king risotto åt mig om du hitt naijn! :) haha, massa puss å kram, love u hun !

    2009-12-28 | 12:03:07

Kommentera inlägget här: