Jessica

Ding dong, the psycho's gone

27 december

Kategori: Allmänt

Ja mina kära vänner.
Nu kan man äntligen säga att dagen med det STORA D:et är kommet!
Och som jag välkomnar det!
Imorgon smäller det. IMORGON!!!
Så detta blir det sista blogginlägget för min del, nästa gång jag skriver är
jag verkligen i Thailand. I värmen.
Byter ut den vita snön mot vita sandstränder.

Så här ser dagen ut imorgon.
6.30 Klockan ringer
8.00 Hämta upp Chrille i Munksund, för att fara till Luleå.
10.05 Flyger från Luleå till Sthlm
13.40 Flyger från Sthlm till Thailand
23.55 Framme i Thailand. (ställer fram klockan, så den är 6 på morgonen där)

Sen blire taxi till Pattaya för att träffa Elin, oooh vad jag längtar!!
Efter det så kommer vi bara leva livet. En hel månad.
Här ska det njutas. Drinkar, sol och värme.

Nu ska jag packa det sista, duscha och sen lägga mig och försöka sova :)

Sköt om er nu allesammans, för det kommer jag att göra.


BuhBye then!
:D

Kommentarer

  • sara säger:

    hoppas du har det så härligt! Och kom i håg vad jag sa innan du reste. ;) Tänk att du är där nu! kl är tolv. Själv sitter jag i ett mörkt vardagsrum ute är det kallt och snön yr omkring.. brr.

    2009-12-29 | 00:07:01
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: