Jessica

Ding dong, the psycho's gone

30 december

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN är vi i Thailand!!
Kan it säga nå mer än att det är UNDERBART!
Vi har det hur bra som helst.
Kom fram klockan 9 igår morse Thailändsk tid. Då fick vi äntligen träffa Elin.
Och som hon är brun, är en äkta ipren brevid hon.
Men vi jobbar på brännan :)
Just nu sitter vi på Starbucks, dricker en god kall islatte i 30 graders värme.
Har nyss vart och ätit bananpannkaka, det var riktigt gott.
Tänkte inte skriva så mkt mer, annat än att vi har det hur bra som helst,
och imorrn äre nyår, då blire god mat, öl, drinkar och Hard Rock Café.
Kommer bli hur bra som helst :)

Bjuder på lite bilder tänkte jag :)
Med tanke på att det sega då otroligt mkt så blev det inte många.
Men dom 4 första bilderna är iaf från läggan vi bor i (Elins mosters)
Går it att beskriva så fin den är. Har eget sovrum med största sängen, eget badrum och terass!
Sen sista bilden är på jag och Elin, syns det vem som varit längst? Häh
Hoppas ni inte blir allt för avis.
Enjoy!














Mer bilder hittar ni på Elins blogg.
www.m4arklund.blogspot.com




Kommentarer

  • Jonna säger:

    Meeen så roligt!! :) Och att du tog dig tid för bilder det var inte ehlt fel. Kul att se att Elin lever också!! :) Hälsa så mkt med dig till de andra ;) OCh mys på på nyår! :) KRAM

    2009-12-30 | 16:10:58
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Ma säger:

    Men gud så fint ni har de .Är inte ett dugg avis.Här hemma är de så härligt med 20 grader kallt och lite blåst.Ha de nu bra .Love you

    2009-12-30 | 19:14:10
  • Jennie och Norah säger:

    Åh vännen!Så underbart fint!

    Är det "din" terass på bilden!?

    Herreminjävlar vad jag är avis,men ha det så fantastiskt kul och sola lite åt mig!För tro mig,trots min fuskbränna kommer jag att se ut som en iprén bredvid dig när du kommer hem :)

    Puss!Love you!

    2009-12-30 | 22:02:28
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • sara säger:

    så jäkla härligt det ser ut! Hoppas du har det fantastiskt, men jag tvivlar på att du har annat.

    2009-12-31 | 12:46:42
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: