Jessica

Ding dong, the psycho's gone

31 december

Kategori: Allmänt

Vi lyckades koppla upp oss på ett trådlöst nätverk vid poolen.
Kan ju inte säga att det går jätte fort, men det funkar.
Sitter just nu och steker vid poolen, sinnes så varmt det är,
Har lyckats bränna mig på ryggen, trots att jag har smörjt in mig.
Men solen är så sjukt stekande här alltså!
Ska snart gå upp för att fara in till city, måste köpa mig nå nya skor till ikväll,
för foppa tofflor kan jag ju it ha :)

Nu ska jag ta ett dopp i poolen, för nu brinner jag upp!
Men jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år,
ta det lugnt vad ni än ska göra, akta er för smällare och drick försiktigt ;D

Pusskraaam!
















Tror ni det är kul och köpa cigg här ? Freshness bilder alltså ;D

Kommentarer

  • Åhlle säger:

    Åh ja jäklar så underbart ni verkar ha de !!! :) Så himla vackra bilder. Kan ett ställe vara så vackert? herre...njut nu gumman av din vistelse där å må gott. Tänk lite på oss här hemma för vi saknar dig. Gott Nytt År nu hjärtat ! Puss Puss

    2009-12-31 | 09:16:16
  • Sandra och Lovis säger:

    Jag är GRYMT avundsjuk!!! =)

    2009-12-31 | 10:04:51
    Bloggadress: http://spikesandra.blogg.se/
  • sara säger:

    Du har ju hunnit få lite färg. Snart är du en äkta bajskorv. ;) Nyårslöftet kanske ska bli att sluta röka efter dom bilderna. Verkligen inte fräscha! Gott Nytt år!

    2009-12-31 | 12:48:18
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Åh vad kul att du tar dig tid att blogga lite. Med bilder och allt.

    Det ser fantastiskt ut.

    2009-12-31 | 14:18:05
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Så härligt.. Japp lite bränna men en liten bit bakom sol-fantasten Elin ;) Hehe.. Vad har hon btw gjort på benet? Sår/tato? Hare, PUSSS

    2009-12-31 | 22:20:54
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Helena säger:

    Så ljuvligt!!!! Njuuuut! kram

    2010-01-01 | 20:46:27
  • Sandra L säger:

    men härliga bilder....vad kul!! Hoppas ni har det bra å njuter! Jag e lite småttavis när jag sitter här å pluggar matte...usch, vi kan väl byta;)? Vad har Elin gjort på benet..ramlat? kram å hälsa alla...



    När ni kommer hem då äre storbraka fest på Prästgårdsgatan!! hälsa det..kram

    2010-01-04 | 21:41:42
  • Moa säger:

    Haha dags att sluta med äckliga cigaretter?! ;) Hoppas ni har superkul där borta, inte länge kvar nu innan vi ses! :)

    2010-01-05 | 08:29:01
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: