Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 december

Kategori: Allmänt

Vad tror ni hände efter jag tog influensa sprutan?
Ja, självklart blev jag sjuk. Fick hög feber och grymt ont i huvudet.
Så då var man tvungen vara hemma från jobbet och förlora dyrbara timmar.
Men man måste ju tänka på sig själv i första hand så.

Idag
har jag iaf mått bra, har vart till Luleå en sväng,
har nyss kommit hem och nu väntar jobb 17-23.30.
Sen imorgon jobbar jag 11-15 och på kvällen ska äntligen jag och Madde
dra en ferre ihop, kommer bli grymt ;)


lejter.
bye



I keep on wondering if I sleep too long,
will I always wake up the same or so?

Kommentarer

  • Catarina säger:

    Otur.

    Men ändå tur, för tänk vad sjuk du hade blivit av flunsan om du fått den istället.



    Ha så trevligt ikväll

    2009-12-04 | 16:20:53
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • jonna säger:

    Du din lilla festprissa, kan bara tänka hur dte blir då ni reser... hihi :P

    2009-12-05 | 12:23:26
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: