Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 december

Kategori: Allmänt

Om prick 3 veckor sitter vi på väg till värmen.
Oj vad jag längtar. (har ni hört det förr)
;)

Lördagen
var iaf super rolig. Massa singstar, surr och bärs.
Sen utgången var ju en annan sak. Där har jag som aldrig roligt.
Att man aldrig bara kan festa hemma utan att gå ut.
(bilder kommer nån annan dag i veckan)
Igår var jag hem till Långo. Åt god mat + efterrätt.
Sen vart det bara att slappa.

Nu väntar jag på sis och issä, vi ska en svängom på stan.
Måste köpa lite julklappar. Sen ska jag kolla på en ny digitalkamera,
måste köpa en ny innan Thai.


xoxo



Jennie och jag, julen 1986.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Nååå. Småpluttar.. ;)

    Jaa klart vi ska ses, men vi far ju inte fören nu på onsdag och kommer tilbaka nästa onsdag.. Så efter det, typ tors? elelr nått annat kankse ;) PUSSS

    2009-12-07 | 22:16:31
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: