Jessica

Ding dong, the psycho's gone

11 februari

Kategori: Allmänt

Onsdag, åter igen. Snart helg. Veckorna börjar bara gå fortare!
Igår var jag och Anna till Långnäs och hälsade på Sara,
det var verkligen inte igår. Som vi surrade och skrattade.
Som på den gamla goda tiden. Skulle lugnt kunna gå om högstadiet igen,
tror det var den roligaste skoltiden :)
Imorse kring 10.00 fick jag ett sms av min kära syster, som undrade om jag
vill stiga upp för att komma och baka. Självklart !
Vi var såå duktiga. Fick ihop en kladdkaka, rulltårta och dumlemuffins,
allt gick väl inte smärtfritt, men dom blev goda och det är huvudsaken.
Sen var kära mamma förbi med palt. Krubba hos Öhlund/Lindqvist.
Godmorgon paltschwimmen + lite fika på det.
Tar mig nog inte upp från soffan nå mer innan jag ska till sängen.
Funderar på att ha ett 24 maraton. Det är lugnt den bästa serien som finns!
Någon som håller med ? :)
Jennie? Hähä.

Nej, nu har palten sagt sitt.
Damn it!
Bye!


Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Äh,börja Mirca istället :)

    2009-02-11 | 21:00:35
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Ma säger:

    Naturligtvis är ju 24 den bästa serien som finns , den som säger annat förstår sej inte.Va duktiga ni har varit idag som har bakat, synd att jag var så mätt när jag var förbi men de blir väl nån annan gång.

    2009-02-11 | 21:08:23
  • Jonna säger:

    Oj jäklarns, har ni träffat sara.. KOrs i taken nästan :P Men skojigt! :) Planer för resten av veckan då? PUSS

    2009-02-11 | 22:38:29
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Hähä,boul på dig!

    Skulle kanske aldrig ha käkat upp hela citronen igår,då kanske jag hade varit glad idag :)

    2009-02-12 | 14:19:35
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: