Jessica

Ding dong, the psycho's gone

16 februari

Kategori: Allmänt

Måndag, och början på en ny fantastisk(?) vecka.
Helgen har varit som den varit. Har nämligen jobbat.
Igår unna jag mig en härlig sovmorgon. Sen drog jag & Bettan till Verra
för att se lite gossip + film. Vi såg Tenacious D, om hur dom började spela ihop.
KUUUNG, älskar Jack Black. Och K.G också.
Såg även Twilight, satan så jävla bra film (om man får svära så där)
Nu har jag även lånat boken av V, som jag har börjat läsa. Kunde knappt slita mig från den,
och somnade alldeles för sent inatt.
Men så är livet ibland :)

Nu ska jag ta och äta, ta på mig nå av värde, se lite TV, slappa och sen hälsa på Jennie & Norah.
För er som ville veta.
:)

Klart slut.
BYE!



Twilight. Se den !

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Men så trevligt.. :) Hoppas veckan blir bra, jobbade du på torsdag? tänkte fikat på kvällen? Puss och kram!

    2009-02-17 | 13:36:47
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: