Jessica

Ding dong, the psycho's gone

2 februari

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det måndag åter igen.
Veckorna börjar bara gå fortare och fortare.
Helgen var mkt trevligt. Jobba till 17 i lördags, sen kom
Jonna, Elin & Veronica förbi och vi förtärde lite alkohol.
Spela spel och surra. Utgång på Kalles. Skoj!
Igår vakna jag 15.oo. Inte speciellt bakis, bara en aningens trött.
Drog till syster och hängde. Isse var även där.
Spela kort, drack kaffe och käka skrov !
Sen var de bara hem och sova igen.
Steg upp 7 imorse. Har min öppningsvecka, härligt!
Så idag efter jobbet har jag handlat en sväng med Jonna, sen har de blivit
lite städning och tvätt. Behövdes verkligen.
Nu ska jag se den nya humorserien Raw.


Sov så gott.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Jag hann också se lite av det, var det nytt? Var som lite små skoj :P

    Skönt att ha städat! Du är duktig du! :D PUSS

    2009-02-02 | 23:52:07
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: