Jessica

Ding dong, the psycho's gone

24 februari

Kategori: Allmänt

Idag var det dagen med fettas D:et.
Har äntligen fått träffa min älskade vän Sarah, hennes karl Johan och söta söta söta Vilja.
Oh, helt jävla underbart :)
Var hos familjen Öhlund/Lindqvist. Satt och surra, skratta och gulla med söt barnen.
Ojojoj, kan inte beskriva i ord vad Sarah betyder för mig/oss.
Barndomskompis och den bästa vännen man kan ha.

Här kommer lite bilder. Tog massa, men har valt ut guldkornen, hähä.
Titta och njut  :)


Innan, bus med Norah.

Med bandaget i högsta hugg, efter sin brännskada, lillgumman!


Börjat klättra för fullt


Kolla på mina fantastiskt vackra ögon.


Räcker ut tungan åt fotografen (mamma)



Söta familjen Jonsson/Åhlund


Jag med lilla Vilja och min vackra Sarah


Jennie blev sugen på att skaffa ett till barn...


...Ante också :)


Stor bebis, liten bebis.


Åhlle har hittat tillbaka till sin pose :)


BFF!


Norah ville också vara med


Mor & Dotter. Underbara!


Tack för en underbar dag.
Nu ska jag duscha och sen sova!

BYYYEEEEEE!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Wooooa!

    Fina bilder!

    Dock är jag flint - igen!

    Dags att tona håret månne? :p

    2009-02-25 | 08:36:33
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Så fint :)

    2009-02-26 | 22:24:49

Kommentera inlägget här: