Jessica

Ding dong, the psycho's gone

27 februari

Kategori: Allmänt

Jag är typ sur.
Förr har det varit kontor mitt emot mig, men nu har det blivit en lägenhet.
Och den ser så jääävla fin ut! Mest för att det ser ut som att dom har en köksö!
Det är min dröm!
Dock en nackdel, är gode bra insyn. Kan ju inte gå runt hur som helst, nudist som man är. Hähä.
Måste släppa detta och va nöjd med min fantastiska lägga ;)

Igår blev det en sväng på stan. Köpte lite smink och 2 nya böcker (uppföljarna till Twilight)
Sen fika på kvällen. Var så grymt trött, så det var inte långvarigt för min del.
+ att det var Criminal Minds som jag skulle se :).
Idag
har jag jobbat 8-16. Är hemma nu och är super trött.
Isse ska komma förbi ikväll. Hon ska färga mitt hår. Sen ska vi se Let´s Dance och käka snarra.
Imorgon kommer Jonna & Sofia till mig för lite alkoholdrickning. Sen utgång Statt. Ska bli superskoj!

Men Nu hade jag tänkt lägga in lite bilder från förra helgen.
Lite seg jag har varit, men va fan lixom ? :)


        

       

                                                  Vi lekte Top Model

                                  
  

                                     

                                     

     


Det var nog allt för mig.
Ha en trevlig helg vänner!

Tjoflöjt!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Shit vad du var snygg i håret!!! :)

    2009-02-27 | 18:32:01
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jennie och Norah säger:

    Mäh!CJ rockade ju loss som aldrig förr! :)

    Däremot gammalnuckan borde ha åkt!Hon är ju tamejfan sämre än maaaj!

    2009-02-28 | 12:04:34
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • sara säger:

    så snygg du var i håret =) Har du kikat in hos grannen någe mer? Det såg faktisk ut som om dom hade köks ö. Du får göra en kupp någon dag och byta plats på era möbler och låtsas som om inget hänt. Hade du roligt i lör? Jag hade riktigt skoj. Kul med omväxling.

    2009-03-02 | 11:15:42
    Bloggadress: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: