Jessica

Ding dong, the psycho's gone

3 februari

Kategori: Allmänt

Denna dag har jag:
Jobbat 8-15.
Sett tv/suttit vid datorn/ätit 15-19.30
Fikat med Jennie & Isse 19.30-21.00
Händelserik dag må jag få säga ;)
Annars då..
Jag väntar på ett sms av Åhlle. Fick ett av hon 4.30 imorse,
då hade hennes vatten gått. Men nu har jag inte hört nå mer.
Har hon äntligen blivit mamma? Väntar med spänning!
Sen en till rolig grej som hände sist jag var hemma i Långnäs.
Mamma hade köpt en nya skrivare till datorn, för den hon hade hemma
hade "gått sönder". Tills vi insåg då vi skulle sätta i den nya,
att sladden var utdragen till den gamla. Haha. Mamma i ett nötskal
(sorry mor om du läser detta) :)
Fast det var likest att hon köpte en ny (som både har kopiator & scanner)
för den gamla var från anno 2000 nånting.
Så nån dag ska jag hem och scanna in massa gamla kort. Kanske lägga ut
nån på bloggen och visa så satans lejd man var.
Kanske lägger in en på syrran också. Haha. Inga kommentarer på dom korten lixom.
:)

Nej, nu ska jag faktiskt ta och bädda ner mig och se lite serier.
Det är ju trots allt tisdag (bästa dagen på veckan för en serienörd som jag)
Gossip, OTH & 24, yeey.

Byebyebyebyebyebye!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tänk vilken tur att de va på detta viset annars hade jag ju inte köpt nån ny,om jag nu får skylla från mej.Lite pinsamt var de ju.Men den är jättefin den nya,nu kan jag ju både skriva ut,kopiera o scanna.Kanske bra att ha om nån(vem de då är)vill låna.Vi syns idag .Nån ska ju låna skrivaren.

    2009-02-04 | 08:19:06
  • Helena K säger:

    LITE pinsammt.... hallå! Men monkan, nu får jag börja säga att du är brorsans syrra, inte min.

    2009-02-04 | 18:16:15
  • Jennie och Norah säger:

    Våran boxer la av igår också,så nånting mysko måste det ha varit!



    Men LÄS INTE om du töck hä va langt!

    :p

    2009-02-05 | 10:33:29
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Helena K säger:

    till Jennie: ni kanske inte har satt i kontakten,,,,

    2009-02-05 | 22:47:42

Kommentera inlägget här: