Jessica

Ding dong, the psycho's gone

5 februari

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN!!
Nu har min älskade Sarah och hennes Johan blivit föräldrar till en tjej.
Lilla Vilja. Helt jävla underbart alltså !!
Vill bara att hon ska komma hem nu.
Stort Grattis!

Annars då.
Vad säger vädret?
Satan vad det stormar. Har vart på stan idag. Man såg ju ingenting.
Nu ligger jag och softar i soffan. Blev helt slut av att plumsa i snön.
Om jag säger så här. Min kondis är sämst. Suck!
Imorgon är det jobb 8-16, ska även jobba extrapass på lördag. Men bara till 14.00.
Sen äre väl meningen att vi ska paratja på kvällen. Big sis and Isse.
Ska bli trevligt. Senast det bara var vi 3 på fest, var helgen innan Jennie fick veta
att hon var gravid. Och det var ett bra tag sen nu.

Nu ska jag va lite onyttig och äta en karamell.
Om cirka en timme är det Criminal Minds, sen efter det ska jag försöka lägga mig och sova.
Har lagt mig alldeles för sent hela veckan.

Imorgon ska jag mest troligt träfa Anna. Hon är hemma från Kalix.
Och det var såå länge sen jag träffa hon. Lilla Alvina har redan blivit ETT år.
Hojja!

Nej slut tjatat.

Ha det!
Tjo!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Yepp,jag är hem i lem,tolka det som du vill,hähä!



    EN karamell?Jag har då redan smällt i mig säkert 10!Men chipspåsarna är oöppnade.Vuxenpoäng till maaaj!

    2009-02-05 | 21:22:05
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jennie och Norah säger:

    Jag är en mogen kvinna i mina bästa år,så det så!



    Förresten,Norah hälsar:PSCHRRRT!

    2009-02-05 | 22:41:25
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • sara säger:

    Det var nära att det skulle bli ännu längre tills vi kunde partajja i hop. Jag vaknade i natt vid ett och kände hur det snurrade i huvudet och magen. Sen vid halv två började kräkningarna. Jag som skulle upp och jobba klockan sex var tvungen att sjukskriva mig, men det har blivit bättre nu. Måste ha varit något jag ätit..

    2009-02-06 | 11:20:20
    Bloggadress: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
  • Jonna säger:

    jäklarns är alvina redan ett.. Hoppas ni får trevligt :) PUSS

    2009-02-06 | 12:42:52
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Du har blivit utmanad, kolla min blogg! PUSS

    2009-02-09 | 13:34:44
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Åhlle säger:

    heej Sirre my darling !! :D ja nu har hon äntligen kommit, våran älskade Vilja :) Hon är hur fin å mysig som helst, längtar tills "na får träffa na" :)



    Ringer dig nån dag framöver, nu måste ja styra lite middag, lev å må älskade du ! PUSS Å KRAM

    2009-02-09 | 15:56:22

Kommentera inlägget här: