Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 februari

Kategori: Allmänt

Har varit lite dålig på att skriva känner jag.
Här kommer en snabb uppdatering om helgen som varit:
I fredags kom min kära vän Anna förbi. Har inte träffa hon på såå länge.
Vi satt och surra, skratta och prata massa gamla minnen.
Har verkligen saknat henne.
I lördags var det jobb. Sen hem för att duscha, vidare till Jennie för att göra sig klar.
Sen bar det av till Isse. Anna kom förbi. Såg lite schlager + drack bira.
Åsa hade kalas, for förbi där. Tog stämpel på Kalles. Drog till Stina.
Så för att sammanfatta kvällen: Super rolig!
Igår var det chill på hög nivå. Vakna 11.30. Tidigt för att vara mig. Steg upp,
såg TV. Sov lite, såg hockey. Go Sweden !
Det jobbigaste jag gjorde var att handla. Satan vad det blåste. Trodde aldrig jag skulle ta mig hem !
Men det gjorde jag :)
Idag har jag varit med Anna/Alvina & Jennie/Norah.
Mkt trevligt. Alvina har blivit så stor och SÖT!!
Sen har jag jobbat också. 16-20.30.

Imorgon blir det lunch med mamma.
Men nu: duschen!

Lite bilder från i lördags och idag


Lördag:

Fjortiskort ! (sorry Linn) ;P

     

     

     

     



Idag:

Älskade Norah & söta Alvina!

     

     


Ja, det var nog allt för mig :)
Ha en trevlig kväll.
Tjohopp!
 

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Jaa det känns super roligt. :O) Men jag hann inte riktigt med, men dte går säkert super ;)

    Ja jäklarns så stor hon har blivit.. :) SÅ roligt att de fick Leka/träffas :)

    Ja lördags var trevligt, SKoj att ni hade det bara också :) PUSS PUSS gumman..

    2009-02-10 | 17:26:39
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: