Jessica

Ding dong, the psycho's gone

10 januari

Kategori: Allmänt

Torsdag:
Dålig hela dagen. Nästan 40 graders feber + illamående.
Igår:
morgon, 39 graders feber
dag, feberfri
kväll, feber åter igen
spya: 0%   magproblem: 100%
Idag:
Feberfri, inga toabesök än så länge, så det bådar gott.
Känner mig äntligen som en människa igen.
Men är så less på att bara ligga som en strandad val på soffan.
Vill ha tillbaka min matlust typ nu !

Annnars måste jag bara få säga att nyår var hus rolig som helst,
sen efter har jag jobbat lite och haft svskedsfest för MG, som har farit hem nu,
och även Ida, som åker idag. Tråkigt ! :(
Och Åhlle, min älskade vän ! Jag saknar hon redan.
Nästa gång jag träffar hon har hon fått en liten bebis.
Jag har tippat att hon ska få nu på onsdag och att det ska bli en tjej.
Har haft fel förr, men man vet aldrig :)
Längtar såååå mkt !

Nu är det nytt år, ska börja på ny kula !
Tänkte att det första jag gör är att få kräksjukan, då har jag ju gjort bort det, bra !
Ni som läser syrrans blogg vet ju att hon har skrivit en del saker som jag har sagt/gjort
som kanske inte är som smartaste. Tänkte avsluta med en grej som hände i onsdags.
Vi ses grammisgalan, och EMD vinner pris för bästa låt.
Jennie börjar gråta, det bara sprutar tårar
"Näää, små pojkarna... ååå, dom vann !!"
Hähä, nog vet jag att hon gillar pojkband, men nånstans går väl gränsen, eller ?
(hon var säker på att dom skulle vinna för låten heter ju Jennie let me love you)
In your face !
:)

Nu ska jag se Vänner, världens bästa jävla serie som finns ! :)
Ha en trevlig helg alla.
Det ska jag försöka ha iaf !

Över och ut!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    MEN IN YOUR FACE BIIIATCH!

    Hoppas du säger nåt tokigt snart,typ uberpinsamt,så ska jag lägga ut det!

    Tack för mig,hejdå kräkungefrånhelvetesidiotläggandärdetluktarskunkfastjagsaattdetluktadegott

    2009-01-10 | 15:18:46
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • jonna säger:

    Haha skoj, nu kommer det kankse att bli en fajt om vem som gjort mest. Och det är ju jätte kul för oss som läser ;) HIhi Keep up the good work!

    Btw, jennie vad hände med hetset ovan... :S



    Hoppas du mår bra stumpan, på lördag är du pigg då smäller det!! ;) wiie wieee wiiee.. Puss igen

    2009-01-10 | 16:21:04
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    jeckaduärkungenavfelcitathoppasfanintedukanläsavaddetstårhär



    Citatboken är INTE offentlig!!!

    Det må du komma ihåg :p

    2009-01-10 | 16:39:12
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Helena K säger:

    ja va ska man säj?.. Visste inte att Jennie gick igång på pojkgrupper, men alltid bra att veta sånt här. Kram och va bra att du mår bättre.

    2009-01-11 | 09:56:29
  • jonna säger:

    hihi.. :)

    Jaadu snart så är det klart! :) Ska bli så skoj.. Men jag har skickat ut på mejlen eninbjudan. Den må ni väll ha fått?! Hoppas då det :) Nu ska jag slöa lite, kom just hgem fårn jobbet. PUSS

    2009-01-11 | 16:05:43
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Helena: Om vi säj söjna,hellre det än att digga dansband som hör hemma i din ålder,huhu.



    Jecka,mus!Nu äre krig!Måste leta igen citat från dig!Krig vare!!

    2009-01-11 | 19:11:34
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Helena K säger:

    ooops! Jecka, du har tydligen hittat en känslig punkt på syrran..... Och du Jennie: EMD kan bli ett riktigt bra dansband som du kan dansa till när du blir lite äldre, nej visst ja, det är svårt att dansa och gråta samtidigt.... hihi...

    2009-01-11 | 20:30:19
  • Sarah säger:

    nååh vännen, usch va tråkigt för dig att va så sjuk.. :( hoppas du börjar må bättre nu snart! Önskar ja kunde va hemma å krama dig, fast då skulle fasiken ja åså bli iller..nja..men de vettetusan om inte karln min också gått å blivit sjuk, han ligger nerbäddad kritvit å har frossa å ser väldans vit ut i facet ! Inte lika grann som Fancy face inte ;) hähä..du btw, ja tippar emot dig på ditt datum, tror lilln trivs väldans bra denna in, men ja vill att hn ska komma ut nööuuuee!! ..va ska ja göra, hoppa lite till moraträsk? :P sköt om dig gums ! Tänker på dig, PUSS

    2009-01-11 | 20:37:52

Kommentera inlägget här: