Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 januari

Kategori: Allmänt

Onsdag idag, veckorna går fort, snart är det helg.
Och jag längtar super mkt, för då har Jonna & Elin L examens fest,
ska verkligen bli hur roligt som helst, måste bara fynda nå att ha på mej.
Jobbar 8-16 denna vecka, härligt !
I måndags tvätta jag (var 100 år sen sist, så det var ett berg)
Igår såg vi hockey hos på TV. Frölunda - Luleå 1-2. Mkt bra :)
Jennie har en tendens till att fråga/säga väldigt konstiga grejer under en match.
Såna där saker som man verkligen inte kan svara på.
Vi prata om en Luleå spelare.
Jennie: Visst heter han Lubos i förnamn?
Alla: Jaaa...
Jennie:Varför heter han it Lus?
Typ, vad ska man svara på en sån fråga ? JÖ?
:)
Idag drog jag till syrran efter jobbet. Drack kaffe, Isse kom förbi,
gulla med Norah, jag tror hon blir sötare för varje dag som går.
Imorgon är det hockey åter igen. Live denna gång, i Coop Arena.
Luleå möter Timrå. Nu får dom se till att vinna då jag äntligen lyckas palla mig dit och se.

Men nu, bädda ner mig och se OTH & Gossip.
Veckans höjdpunkt !
Good Night.

Kommentarer

  • jonna säger:

    Hehe du är en lite hockey nörd denna vecka :P Men dte kan vara skoj att se faktiskt :)

    Mmm jag längtar också, hoppas allt blir bara bara! :) PUSS på dig ;)

    2009-01-14 | 23:39:58
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Men du kanske skulle ha kommenterat ett annat inlägg då jag hade 0 inlägg på det som inte gick att kommentera,såklart!Och JÖ har ALDRIG 0 inlägg,sådetså! :p



    Död åt dig,musdjefvul!

    Säg nåt korkat snart annars drar jag fram citatboken!

    2009-01-15 | 09:46:53
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Helena K säger:

    du får ha överseende med din storasyster Jessica, det får jag ha med min..... Det är kanske våran lott här i livet. Kram

    2009-01-18 | 09:26:05

Kommentera inlägget här: