Jessica

Ding dong, the psycho's gone

26 januari

Kategori: Allmänt

Länge sen jag satt vid datorn.
Har som inte haft tid, har jobbat hela helgen.
Igår var jag däremot ledig. Jag och Veronica drog till Bettan för att se film och käka snarra.
En väldigt händelsefull åktur. Vi har sämst lokalsinne då det gäller att hitta till B.
Det var kolsvart ute och deras hus ligger precis vid vattnet,
så man måste ner för en backe. Vi tog självklart fel backe.
Och tog oss inte upp. Glashalt ute. Sen skulle V backa ner, men råka köra in i en snödriva.
Thomas & B fick komma och hjälpa oss. Sluta med att vi fick "trycka på där bak" :)
B, hade valt fel skor så hon halka och slog ansiktet i bilen. Stackarn, men allt gick då bra,
och tillslut, efter typ 3 försök så tog vi oss upp.
Nu tror jag aldrig mer att vi kommer köra fel.
Sen till filmerna vi hyrde. Jag är som sagt sämst på att hyra skräckisar (Åhlle jag tror du känner igen det)
Filmen hette Teeth, hade fått massa priser och skulle tydligen vara värre än Saw & Hostel.
Den handlade om en tjej som var skolans präktigaste oskuld som hade föreläsningar om att man
skulle vänta med att ha sex. Men hennes kropp var inte så oskyldig. Det hade varit kärnkraft runt hennes
hus, så, för att citera baksidan av fodralet
"en mycket speciell mutation ägt rum i hennes allra heligaste regioner"
Säger väl allt, resten kan man lista ut, med tanke på vad filmen hette.
Det var mer en komedi än en skräck. Det enda som va äckligt var då det låg dasar och splattra runt.
Ja, vissa filmer borde aldrig ens få komma ut.
Den andra filmen som vi såg, Dumpad den var jätte bra och rolig. Tack och lov :)

Nu ska jag snart på stan med Jonna, käka lite och kanske shoppa.
Ikväll har vi personalmöte. Sen är det jobb tis,ons - långpass.

Lev och må.
Tjarå!

Kommentarer

  • Åhlle säger:

    hahahahaha...oh gumman...tack för du förgyller min ännu bäbislösa dag! lova mig att ALDRIG sluta hyra dom sämsta skräckisarna i världshistorien! :D Längtar tills ja får hyra dom me dig ;) haha..Puss my love !

    2009-01-26 | 15:52:20
  • Jennie och Norah säger:

    Jaadu,jag skrattar än!

    Hahaha,jag förstår då inte att du kan hyra en sån film när det stod sådär på baksidan!?Men du var väl nyfiken på en snoppätande vagina antar jag?

    2009-01-26 | 17:02:26
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • sara säger:

    Haha Jecka. Du är verkligen sämst på att hyra film. Jag har ju också personlig erfarenhet

    2009-01-26 | 18:12:15
    Bloggadress: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Hmm, den lät ju lite speciell den där filmen, men ibland testar man och då kan det bli fel.

    JObbar och står i ananrs? PUSS, tack för igår ;)

    2009-01-27 | 14:33:55
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • sofia säger:

    uppdatering!! :D

    2009-01-29 | 03:38:40
    Bloggadress: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här: