Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 januari

Kategori: Allmänt

Länge sen sist jag skrev, har som it haft tid.
Och jag orkar inte skriva allt som hänt, får bli nån annan dag,
Har nämligen fått magsjuka :(
Helt plötsligt igår kväll hände det. Kom från ingenstans.
Storstäda hemma med syrran, sen for vi och handla, då mådde jag hur bra som helst.
Sen fick jag 39 graders feber, och har spytt hela natten.
Måste försöka få i mig lite mat. Iaf nån piggelin :)
Nu ska jag dega vidare. Blir tv och film idag.

Hoppas ni alla mår bra.
Bye.

Kommentarer

  • sandra säger:

    hej gumman! Å krya på dej...huvva va jobbigt...äre vinterkräksjukan? Vi får väl höras när du är piggare..se till å kurera upp dej..vila å åter vila. Styrke kram

    2009-01-08 | 18:19:02
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/
  • jonna säger:

    Nämen huvva vad jobbigt! Hoppas du fick ut allt det onda på natten då!! Kramar :)

    2009-01-08 | 19:58:05
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Va trist med magsjuka, krya på dig och drick mycket vatten. Var på jobbet idag, kollade schemat och tidigast 6/2 kan vi få ihop våran After-Work och vin kväll. Vi syns

    2009-01-08 | 22:09:38
  • Pernilla säger:

    Läskigt med magsjuka och märkligt att det kom så plötsligt och dessutom feber!Krya på dig!!

    Våra scheman krockar så nån gång i februari får vi ta våran After Work.

    2009-01-09 | 14:17:30

Kommentera inlägget här: