Jessica

Ding dong, the psycho's gone

En fråga...

Kategori: Allmänt

...vad är det med att va hemma hos föräldrarna ?
Varför äter man så jäkla mkt ?
Åt en rejäl frukost då jag kom dit.
Jennie hade dukat upp allt hon hade hittat i kylen.
Hann med ett x antal kaffekoppar också.
Sen middag. Tacos. Lika gott som vanligt.
Och som jag åt. Efterrätt: Kladdkaka, som jag hade slängt ihop.
Den blev fantastiskt god. Om jag får skryta en aning :)
Sen mer kaffe. Jag lär ju aldrig somna ikväll. Lär mig aldrig.
Förutom allt ätande så har vi spelat lite yatzy, lika roligt som alltid.
Även lirat Couronne. Där man vann. Har vart på topp idag ;)

Kom hem vid 21 tiden. Sett Criminal Minds,
nu ska jag tvätta bort mitt ansikte sen ska jag lägga mig och se 24.
Imorrn är det jobb som gäller. 10.00-22.00

Bye bye then!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Det är lika roligt o mysigt varje gång jag får ha er hemma en hel dag o bara rå om er.Älskar er

    2009-01-30 | 10:32:50
  • Jonna säger:

    Alltså jag är faktiskt avundsjuk på din dag. Helt galet, go frukost, tacos och KLADDkaka.. Den skulle du gärna få göra och bjuda på nästa helg ;) Eller skicka goo receptet :P

    Jaa men absolut kan vi hitta på nått.. Är det häng du vill, elelr blir det en krogen runda? :) Puss puss sötis!!

    2009-01-30 | 13:04:33
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Hahaha,jadu mitt munsår har försvunnit,hur är det med dina femtio stycken da?

    2009-01-30 | 15:45:44
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: