Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 juli

Kategori: Allmänt

Idag trodde jag helt seriöst att jag skulle svettas ihjäl!
Det är så sjukt varmt i diskrummet på jobbet, utan krydd 50 grader.
Inte hjälper det med lite korsdrag, 1 fläkt och AC,
man ser ändå sådär äckligt lökig ut när man står i kassan.
Men man ska inte klaga på värmen. För snart är det vinter, och då
längtar vi till sommaren.
Nu är det bara 2 dagar kvar tills semestern. 16 timmar, det ska jag väl klara av ? :)

Nej gott folk, nu ska jag dejta min vän John Blund.

Natti.


Min blivande man.
M U M S ! !

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Såå varmt och härligt ;) HEHE.. Hade varit skönt att ha karln denna brevvi sä då man sov.. PUSS pÅ dig :o)

    2009-07-02 | 06:10:20
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Helena K säger:

    vill GÄRNA träffa din blivande man!!!!!"!

    2009-07-02 | 10:19:26

Kommentera inlägget här: