Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 juli

Kategori: Allmänt

Vad hände lixom?
Har inte skrivit på ett tag, men jag har som inte suttit vid datorn så mkt.
Plus att jag inte har så mkt intressant att skriva om.

Var ju iaf på dop i lördags för lilla Vilja.
Det var helt underbart. Föll många tårar från min kind :)
På kvällen var det tjejfest hos mig.
Väldans skoj, sen utgången var också rolig, förutom den förbannade
kön, kändes som att man skulle in på fetaste konserten, alla tryckte på,
jag höll på att flyga över staketet ett x antal gånger. Fick en del blåmärken.
Jävla puckon som ska trycka på och trängas. Ooooh!

Annars då.
Har sovit i Långnäs inatt. Ma och Pa drog på morron till Storforsen för att titta på Diggiloo,
så jar har haft hela huset och den underbara altanen för mig själv.
Jag tackar väderguden för att han fixade fram solen åt mig idag.
Har legat och pressat, som det var varmt, men man ska inte klaga nu :)
Sen en till sak jag HATAR flugor. H-A-T-A-R.
Dom är överallt. Men det är klart, bor man mitt emot en bondgård så får man
väl flugor på köpet.
Snart kommer syster hit. Då blir det käka hamburgare och sen dra till Ida som bor mitt emot för
öl, kubb och surr. Har blivit några biror nu under semestern, men det är väl meningen :)
Sen blir det sova här inatt också. Päronen sover i Storforsen, så det är föräldrafritt, wihoo!

Nej, nu ids jag inte skriva nå mer.
Lev och må alla vänner.

Later, bye!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja, visst är de söta! :) Jag skulle åxå vilja ha en av dem.. Hahahaha...

    2009-07-15 | 02:29:05
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Malin säger:

    Vilket mysigt namn..Vilja :)

    2009-07-16 | 09:18:43
    Bloggadress: http://mandarinklyfta.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Men så härligt du har det i l-näs då ;) Kommer inga bilder från dopet eller så då?? PUSSS

    2009-07-16 | 21:41:38
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Jajemän, hon har gratulerat. Tack tack.

    Nä, jag har tur som är en sån som inte mår illa. Hade en släng av det i vecka 9 & 10 men det var väldigt lite och snabbt övergående. Och nu är det vecka 19/20 så jag har nästan glömt hur det var.



    Nästan orättvist hur bra jag mår.

    :)

    2009-07-16 | 22:28:04
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: