Jessica

Ding dong, the psycho's gone

23 juli

Kategori: Allmänt

Nu är PDOL i full gång.
Igår satt jag och Veronica på min balkong och drack oss lite
och kolla på allt folk som gick förbi.
Kvällen slutade med en utgång på 1906, vääääldans mkt folk,
men skoj var det iaf :)
Snart kommer syrran. Vi ska äta en oxfilérulle och dricka ett vinglas.
Kändes jätte lockande nu, men man kommer väl igång så småningom.
Sen ska vi ner till öltälten och dricka mer.
Enda kvällen idag jag kan gå ut, så man måste ju passa på.
Sen äre jobb som gäller. Fredag och lördag kväll.
Hade ju semester förra året, så jag förstod nästan att jag skulle få jobba.

Ha nu en trevlig dag, för det tänker jag då ha.

pusskram

Kommentarer

  • Catarina säger:

    Ha så trevligt.

    Jag hoppas på bilder från kvällen sen nån gång.

    2009-07-23 | 13:25:25
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Åhlle säger:

    Hoppas ni hade en superhärlig kväll igår gumman ! :D å att du njöt för fullt ! sen äre tyvärr hårt jobb som gäller, fan va ja tycker du är DUKTIG !! glöm aldrig de, du are a hard working Sirre ! Pusss

    2009-07-24 | 09:25:27
  • Jonna säger:

    Ni hade verkligen mkt folk inne igår, elelr många som pinka kanske? :P Kankse tittar in idag igen , får se :) PUSS

    2009-07-25 | 12:54:37
    Bloggadress: http://jonnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: