Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 juli

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN har jag fått min efterlängtade semester.
Ojoj så skönt att få vara ledig i 16 hela underbara dagar :)
Igår
blev jag bjuden på tacos och ett glas vin hos familjen Öhlund/Lindqvist.
Riktigt gott. Sen drog jag och syster till mig och spela lite Buzz, drack rosévin
och bara surra. I love my sister!
Idag blir det fest. Min älskade vän Sarah är hemma. Det ska bli såååå roligt.
Ska bege mig till syrran nu för lite käk (åter igen) sen blir det att fixa till sig,
för just nu ser jag inte ut som en människa.
Ha nu en trevlig helg.

Just nu är jag lycklig!
Pusshaj!

Och GRATTIS till min "lilla" kusin som fyller 16 år idag.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja men du, tack så mycket ;) hähä

    2009-07-04 | 22:05:18
  • Tanten på jobbet :) säger:

    Du valde en bra tid för semester, "bara" typ 135 mat FÖRE halv 4!! PJUH!! Men det gick bra det med. Semestra lite för mig oxå!!! Vi ses....ja just det, grattis Linn!

    2009-07-04 | 22:15:02
  • sara säger:

    Grattis till semestern i gen. Har du varit människa i dag efter gårdagen? Jag har ändå varit hyfsat pigg i dag.

    2009-07-05 | 17:41:20
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Men så härligt det låter :) Hade du trevligt ute igår då??? Kramar :)

    2009-07-05 | 18:22:56
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Hoppas du får trevligt på semestern. Och att vädret vänder och blir lite bättre.

    2009-07-07 | 12:16:29
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: