Jessica

Ding dong, the psycho's gone

6 juli

Kategori: Allmänt

Lördagen var verkligen jätte rolig.
Förfest hos Ingrid med massa brudar.
Blev en hel del surr, lek och Singstar.
Utgången var också rolig, men den där tequilan jag fick av syrran
är ju alltid lite onödig :) Men det var en lyckad kväll.
Igår mådde man ju som man förtjäna, som vanligt.
Har fortfarande varit lite små seg idag, har haft besök av kusin Agnes,
sen for jag förbi syster och Norah, har även varit på Jysk och Dollars med mor
och nu väntar jag på min andra kusin Linn som ska komma efter jobbet och
sova över.
Är rätt så sur på väderguden, varför ska det vara dåligt väder just då jag är ledig?
Ska inte vara bra väder alls denna vecka. Man lär väl vara blek som en ipren
detta år också.

BYEbyeBYE


     

     

     

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Så fina tjejer :) SkojigT!! Detta fick mig osökt att tänka på 1906 och genom det tänkte jag på utgång. Jag har kväll på torsdag. Skulle du vilja chilla och mySdricka eller nått nu på ons? ;) puss

    2009-07-06 | 22:46:47
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anna säger:

    Allt är bra annars.. Men det är svårt att tänka på det braiga när det är skitväder och det inte finns något att göra.. Hahaha.. ;) Kram.

    2009-07-07 | 16:24:44
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Åhlle säger:

    Ooh härliga pix ! De var en grymme härlig kväll tillsammans me er mina favoriter till babes !! Tusen tack Sirre my dog ! PöuuuEsssSSSSsaah

    2009-07-12 | 16:16:08

Kommentera inlägget här: