Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 juli

Kategori: Allmänt

Ingen förbättring på vädret what so ever!
Sur är vad ja blir, SUR!
Det finns inget att göra då vädret är så dåligt.
Man vill ju inte precis vara ute.
Idag har jag varit hos Jennie och Norah, som vanligt :)
Vi var och handlade och lagade god mat.
Pitabröd med skinkfyllning, väldigt gott, sen vart det efterrätt.
Jordgubbar, persikor, vattenmelon och glass. Yummie!
Måste jag säga att jag blev h*vetes mätt.
Nu är jag hemma och väntar på att Jonna ska komma.
Ska färga hennes hår, sen blir det att dricka sig lite och mest
troligt gå ut. En onsdag, det var inte igår. Men man är ju ledig så :)

Ha det så bra mina underbara vänner!
pusskram!

Kommentarer

  • ¨jonnann säger:

    Fasiken så härligt vi ska ha det ;) PUSS

    2009-07-08 | 19:59:59
  • cornelia säger:

    Vi har skrivit några skräckfilms tips på bloggen idag. Kalla där om du vill ha ett tips på en bra skräckis! En fråga.. Vad är det läskigaste du har varit med om?



    Kram på dig! =)

    2009-07-08 | 20:20:09
    Bloggadress: http://extreme.blogg.se/
  • Catarina säger:

    Men snart vänder vädret. Hoppas jag.

    Vi har sågat upp taket så nu FÅR det inte regna!

    2009-07-12 | 14:17:35
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Tack för igår tjejen :) Alltid trevligt att umgås å sen var det så längesen sist så jätte mys! Ha det så bra sista semesterveckan nu! Kram

    2009-07-12 | 19:23:56

Kommentera inlägget här: