Jessica

Ding dong, the psycho's gone

12 juni

Kategori: Allmänt

Fem av sex arbetsdagar avklarade.
Skulle eg. vara ledig imorron, men jag jobbar istället för B som ska på bröllop :)
Annars har veckan varit väldigt lugn.
Har jobbat dag, så på kvällen har jag bara slappat.
Har inte mått så jätte bra. Ont i halsen och hängig.
Men nu mår jag mkt bättre, tack och lov.
Så imorgon är det ju lördag, blir kanske en liten fest,
om allt går som planerat så.
Syrran och Isse ska komma förbi senare, ska få en försenad födelsedagspresent. :)
Det ska bli väldigt trevligt.

Idag har det varit studenten. Slog mig att det var 4 år sen jag gick ut.
4 ÅR! Känns som igår, man börjar bli gammal.
:)

Trevlig helg ni underbara.
puss.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha... Tänk på mig då som gick ut för SEX år sedan! ;)

    2009-06-12 | 19:29:42
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Haha... Tänk på mig då som gick ut för TRETTON år sedan! Tiden går så himla fort efteråt.



    Tack för att du jobbade istället för syrran. Det var toppen att ha henne med oss hela dagen. Hon skötte sig utmärkt som "maid of honor" och allmän assistent under dagen.

    2009-06-14 | 17:05:30
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: