Jessica

Ding dong, the psycho's gone

16 juni

Kategori: Allmänt

Tisdag idag, ännu en helg över.
I fredags var ju som sagt Jennie och Isse förbi med ett paket.
Fick en fin blomma att ha ute på ballkongen. Tyvärr har jag redan haft ihjäl den.
Den levde imorse, men nu då jag kom hem, död ;(
Sen fick jag även en vågtång. Eller jag fick ett presentkort, så jag ska köpa den
då Elkedjan får in den, den 1 juli.
Det rolig är att då jag och Jennie var på stan i fredags under dagen tjata jag om
att jag skulle gå och köpa en, men ides inte riktigt.
Åsså fick jag en, som jag blev glad. :)
I lördags blev det en liten fest. Först ett glas vin hos syster, sen vidare på en annan
förfest och tillslut utgång på 1906. Halvers skoj, var så jäkla trött, men roligt att träffa
alla vänner iaf :)

Annars idag har jag varit på stan med Jennie och Norah, köpte ett par nya skor.
Blev även bjuden på lunch hemma hon syrran, jätte god kyckling med tagliatelle.
Tack åter igen :)
Ska snart iväg och jobba mördarpasset, 18-22. Jobbigt, njaae.

jaja, det blev ett ointressant inlägg, som vanligt.
bye.

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    MÄH!?Redan död...Tack för den lixom..:/

    Ringer inget ikväll då hela familjen ligger och sover..Men plinga mig imorgon när du vaknar!Eller..så ringer jag i nästa reklampaus..Du märker :)

    2009-06-16 | 22:35:45
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Helena K säger:

    hallå! mördarpass som börjar kl 18??? Jag och mormor var in och åt på nodo, men ingen Jecka. Nåja, vi ses på fredag lilla lurv. kram på dej.

    2009-06-17 | 07:05:00

Kommentera inlägget här: