Jessica

Ding dong, the psycho's gone

22 juni

Kategori: Allmänt

Jaha, då var midsommarhelgen över.
Självaste midsommarafton spenderades i Långnäs hos morbror och hans fru.
Var ute hela kvällen, dom hade ett stort partytält med en liten scen.
Sen är resten av gården otroligt vacker och stor, så utrymme fanns det.
Vi var rätt mkt folk. Åt och drack gott. Hade en 3-kamp. Vårat lag vann då inte!!
Men roligt var det då :)
Kring 2 tiden gav jag, Jennie och pappa upp. Så vi gick hem.
På vägen plockade Jennie en bukett åt mamma, hon kände sig som ett barn igen :)
Midsommardagen,
vaknade kring 12, rätt bakis var jag, så jag kom som aldrig igång.
Vi åt iaf upp resterna från gårdagen som hade blivit en liten buffé. MUMS!
Senare for jag på fest i stan och tillslut utgång på 1906, det var inte speciellt mkt folk,
har haft roligare i mina dag.

Idag har jag varit i Långnäs hos mor och far hela dagen.
Vi har suttit ute och solat. Nu ser man ut som en kräfta, som vanligt.

Vet att jag har skrivit det förr, men jag har världens bästa familj!
Och släkt också för den delen, helt galna och helt underbara.
Man kan inte vara annat än lyckligt lottad för att man har alla!
<3

Slänger in lite bilder så här avslutningsvis. Var inte många, men ändå :)
BYE!


     

     

     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: