Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 juni

Kategori: Allmänt

Hallå igen.
Måndag idag då, åter igen. Veckorna går så grymt fort alltså.
Det var ju då jobb som gällde hela förra veckan.
Var väldigt surt att jobba i lördags med tanke på det vackra vädret.
Men igår var jag ledig. Var ute hela dagen med Jennie, Ante och Norah.
Var verkligen utlandsvärme alltså. Men man ska inte klaga :)
Gick runt kring Norrstrand, hamnen och åt en mjukglass.
På kvällen var det fika hos Sandra som gällde, min kära vän fyllde år.
Där bjöds det på tårta, massa fika, saft och kaffe. Gott var det!
Idag har jag då varit på stan en sväng, köpte blommor, ljus och kort till favoritmamma.
Blev bjuden på GOD middag i Långnäs.
Grillad lax, färskpasta med tomater, sallad, goda såser.. you name it!
Efterrätt: jordgubbar med grädde. M U M S!
Behöver jag säga att jag är helvetes mätt nu.

Planer för veckan:
Tisdag och onsdag jobb 12-22.30
Torsdag: Servera bjuder på grillfest i Luleå, gratis är gott :)
Fredag: Jobb 11-23.30
Lördag: Mest troligt ledig. Fest på kvällen. Elin ska ha examensfest. Wioo.
Söndag: Bakis? :)

Nu har jag inte så mkt mer vettigt att skriva.
Så här kommer en massa bilder istället!


     

     

        

 

     

     


Buhbye then!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Oj vad du uppdaterar nu ;D skojjigt, du har ju blivit duktigare än jag ;) Ses på lördag tjejen! Kram!

    2009-06-02 | 16:56:58
  • sara säger:

    fina bilder. =) Jag förstår att du höll dig hemma, det är grymt segt att jobba och vara sliten. Men det lär ju som sagt hinnas. Det brukar ju bli fler gånger när det är sommar. Är faktiskt grymt sugen på att köpa en spikmatta, men det blir nog när jag får mina pengar. Och du SKA få en födelsedags present också. =)

    Vi får absolut se till att hitta på ngt snart. Börjar jobba på två veckor.

    2009-06-03 | 19:17:33
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • sara säger:

    hahha, såg inte att "leif" var med förrens nu. Visst hette han Leif. Den transexuella.. eller transvestit kaninen

    2009-06-03 | 19:19:24
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: