Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 mars

Kategori: Allmänt

Länge sen jag skrev.
Ja, vad har hänt.
Överlevt helgen iaf.
Jobb fredag 11-22, jobb lördag dag, sen hem för lite fix.
Jag och Verra var hos mig och såg melodifestivalen, (smått chockad över vem som vann)
drack lite alko, spela buzz, sen kom syrran förbi. Utgång på Kalles.
Mkt skoj, träffa mina vänner, ni vet vem ni är :)
I söndags tog jag min en sovmorgon (som vanligt). Vakna kring 13.30.
Lite smått bakis/seg som man kan vara dagen efter.
Drog förbi syrran en snabbis för att sen möta upp Verra & Bettan.
Åt bakispizza på Ängeln. Sen till V för lite film.
Vi såg Twilight-igen, men den är gudomlig! Role Model & Unborn.
Komedin var väldigt rolig och skräckisen va läskig! Så det var bra filmval av oss :)
Igår
jobb, sen hem för att städa+tvätta. Sen förbi syster för mat och bus med Norah.
Idag har jag jobbat åter igen. Så nu sitter jag här och väntar på att mamma ska ringa.
Ska hem till Långnäs och säga byebye för dom drar ju nämligen till outlandish imorrn.
Är inte alls avis.
Sen ska jag även förbi moster och hämta deras bil som jag ska få ha i en vecka.
Har inte kört bil på hur länge som helst, men jag lovar att de kommer gå bra :)
Sen imorrn blir jag ju då Sjulnäs bo i en vecka. Ska bli skoj!

Nej, nu måste jag rusa.

Say it. Out loud.
BYE!

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Så roligt att vara i sjulnäs med kussarna? Eller visst var det så det var? Jaa hur som helst skoj att vara i buchen ett tag och ha bil ;) Hihi.. Hare, pUSS

    2009-03-17 | 21:23:48
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: