Jessica

Ding dong, the psycho's gone

19 mars

Kategori: Allmänt

Igår blev jag en Sjulnäsbo för några dagar (inget att skryta över precis) ;)
Hämtade Agnes på skolan. For hem till Linn där vi satt och surra ett tag,
sen blev det dags för mat. Tacos, alltid ett säkert kort. Och som det va gott.
Efter maten, lite spel. Yatzy och buzz. Måste man säga vem som vann? *harkel*
Hähä.
Agnes gick och la sig 19.30. Så jag och Linn åt Ben & Jerry glass, spela lite mer yatzy
(finns inte så mkt annat att göra här i skogen) :)
Blev lite TV tittande, sen sängen för att läsa.
Steg upp klockan 6 (!!!!) imorse. Hör & häpna, jag var pigg.
Steg upp, koka kaffe, satte bilen i motorvärmaren och hämtade tidningen.
Som jag kände mig vuxen. :)
Annars idag har det varit jobb till 13.00.
Nu är jag och Agnes hemma. Har sjungit Singstar. Ja, totalt tondöv.
Agnes sjunger själv nu. Hör skrål,bröl,skrik från rummet. Men det låter då bättre än mig iaf :)
Snart kommer Linn hem och då blir det att laga mat.
Kyckling med potatiskroketter och beasås. MUMS!
Vad vi ska göra sen återstår att se.

Lev och må.
Hejssvejs!


if you can live forever,
what do you live for?

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Jaa det ska jag, efter sista stieg L. Jå men ni är ju flera som läst den så det blir nog bra hoppas jag ;)

    Ojj vad vuxet, hämta på skola och laga mat till barnen, Heheh :) Går det bra då? Kram på dig!!

    2009-03-19 | 19:26:55
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Eyyy mama! :p

    2009-03-19 | 21:09:32
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: