Jessica

Ding dong, the psycho's gone

2 mars

Kategori: Allmänt

Helgen har varit väldigt rolig!
Var som sagt med Isse i fredags. Färga håret och åt massa karra + glass.
Och garva åt Let´s Dance. En lyckad kväll.
I lördags for jag och Jonna och åt på arbaillo. Sen vidare till mig för lite fix.
Senare kom Elin, Sofia & Johanna.
Sen vidare till Statt, för lite dans och mingel.
Tack brudar för en jätte rolig kväll!
Igår vakna jag 11.30 och börja städa lite (?) men då insåg jag att jag var alldeles
för trött för att vara vaken. Så jag somna om till 16.00. Opps!
Så igår gjorde jag inte mkt, låg mest i soffan och såg allt möjligt på TV.
Idag är det jobb 16-20.30. Sen ledig igen tisdag & onsdag.

Nej, nu ska jag göra nå vettigt innan jobbet.
Byebye!


Lite bilder från i lördags
     

     

     

     

Kommentarer

  • sara säger:

    haha, jag är med! Vi kanske kan göra det kvällstid för att väcka minsta möjliga uppmärksamhet. Tog du dig ut när brandalarmet gick? Tänk om det brinner på riktigt någon gång, då skulle nog mer än hälften bli kvar. Jag mådde bra i sön, bara lite trött. Själv då? Trött också läste jag. Man är duktig på att sova dagen efter. =)

    2009-03-02 | 16:05:14
    Bloggadress: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
  • Elin Le säger:

    Hej! riktigt trevligt i lördas :D hm, tack för "hjälpen" i lördas iaf var snällt :D var då å bada dan efter... de var inte såå lyckat... var rätt bakis upptäckte ja... men tack för en trevlig kväll :) vi ses! kram

    2009-03-02 | 18:06:40
  • sara säger:

    Vi stod i lobbyn och väntade. Det kom flera rökdykare, så dom var väl förberedda för en rejäl brand. Ja det är extra skönt att sova på söndagar för det är "tillåtet" man slipper känna sig stressad. Usch, inge roligt med förkylning. Far och köp echinagard på appo. Funkar. Lovar! =)Nu ska jag se project runway.

    2009-03-02 | 22:01:56
    Bloggadress: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Hihi snygga bilder ;) Jag har inte idas lägga ut, hade visst kring 300 :P Oppps ;) Gick fort att klicka :P Jaadu nästa gång måste vi nog ta larmet på allvar :) PUSS PUSS gumman ,tack sj! :)

    2009-03-03 | 19:55:10
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: