Jessica

Ding dong, the psycho's gone

20 mars

Kategori: Allmänt

Måste få berätta en sak.
Nämligen om min kusin Linn. Hon är beroende.
Beroende av att skicka sms.
Hon berättade att på 14 dagar hade hon skickat 2800 sms !!!!!!!!!!
Måste få tillägga att hon har gratis sms, annars hade det varit en dyr räkning.
Igår kring 17 tiden hade hon 150 gratis sms att skicka.
Så kring 21 på kvällen frågade jag hur många hon hade kvar.
"Jaa.... 12 st"
Så på 4 timmar hade hon skickat 138 sms. Hon kommer snart få en sms hand!
Jag överdriver inte då jag säger att hon är fastklistrad vid sin mobil.
Tror jag ska gömma den. Då får hon paaanik.
Nu sitter hon mitt emot mig och sms:ar.

Annars. Agnes väckte mig 5.30 imorse.
"Jessica...JESSICA....får jag läsa en booook?!"
Som svar mumla jag något tillbaka. (Tycker inte om att bli väckt) :)
Hann tack och lov somna om i 40 minuter efter det.

Idag har jag jobbat 8-15. Ikväll blir det pizza med "familjen" + Jennie, Ante & Norah.
Som för tillfället bor i Långnäs.
Sen blir det chill på hög nivå!
Och imorrn är det 50 års fest i stan.
Agnes ska vara hos mormor & morfar och Linn ska vara själv hemma.

Nu ska jag vara lite social.
Trevlig kväll.
tjo!

Linn igår
"AJJ, mitt knä har somnat i utgångsläge. Eller hur säger man?!"




Kommentarer

  • Jonna säger:

    Oj jäklarns, då ligger man i lä.

    Hoppas ni har det trevligt och så ses vi kanske ute på kalles imorgondå? :) PUss pusss

    2009-03-20 | 23:29:11
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: