Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 mars

Kategori: Allmänt

Jaha, då var denna vecka över.
Festen i lördags var jätte rolig. Super duper god mat. Åt som jag aldrig hade ätit förr!
Annars har det mest varit lugnt och skönt då jag har varit i Sjulnäs.
Jobbade i måndags, sen har jag varit ledig.
Måste få säga att jag verkligen har haft roligt. Det bästa av allt, jag har sovit hur bra som helst.
Somnat innan 23.30 varje natt, det är inte likt mig.
Men det är väl för att det är så lugnt och skönt :)
Plus att jag har kunnat stiga upp tidigt också utan problem,
men nu kommer det väl ändras.
Nu är ju då iaf mamma, pappa och alla andra hemma från Kanarie!
Åhhh, jävla brunpepparkakorna!
Som ni ser på korten under. Men kortet på jag och mamma skyller jag då på min blixt.
Det är därför jag är så vit i ansiktet! Eller så är det bara inse att man är vitast i världen.
Våga sola nån gång ?


Världens bästa päron!



Ja det är då inte jag som har varit till Kanarieöarna iaf!
Bara ni inte blir bländade!




Trött pappa, mupp i mitten och vitansiktet/albinon!



Nu ska jag duscha.
Och sen blir det att slappa slappa och slappa.
Jobbar kväll hela helgen!
Bröl!

Tjovips!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    WOW!Tur att jag hann ta på mig solbrillorna innan jag blev bländad!

    2009-03-25 | 20:26:09
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jennie och Norah säger:

    Hää,na ska se mig nu då!

    SOM jag är brun efter solningen igår!

    JÖ2,släng dig i väggen!

    2009-03-26 | 10:49:46
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: