Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 mars

Kategori: Allmänt

I can still recall
Our last summer
I still see it all

De nada har hänt sen jag skrev sist.
Har som sagt jobbat kväll hela helgen.
Ställde fram klockan då jag la mig inatt, och hips vips blev den nästan 3.
Blev väckt "imorse" typ kring 13.30 av ett sms av min kära syster.
"Ringa sig lite till mig när hon vaknat?:)"
Korrekt svenska någon?
Hähä.
Har iaf spenderat dagen på Nygatan. Med skräpmat, karra och Twilight.
Ja, jag vet. Jag har sett filmen igen. Men nu var det mest för syrrans skull (typ)
För hon har ju äntligen läst ut boken, så de ville hon se filmen.
Och inte säger jag nej då :)
Är kär i dom böckerna, har ni inte läst dom. DO IT!
Har snart läst ut tredje boken. Sen är det bara en bok kvar efter det. Snyft!

Om 10 minuter börjar reprisen på Criminal Minds.
Sen blir det sova.
Imorrn stan + Dollar Store.

NATTI!


Yummie. Världens snyggaste vampyr!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Men boul på rä!

    Fattar na inte ett skämt? :)

    2009-03-30 | 12:05:02
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Sandra L säger:

    Tjenis JÖ:) åhh jag vill verkligen se twilight...jag har läst boken å den var himla bra. går den å ladda hem? vart har laddat den?? Hoppas allt e kanoners med dej:)

    ska vi ta å ses ngn dag i veckan? pusssss

    2009-03-30 | 16:21:12
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/
  • Sandra L säger:

    Tjenis vännen!! jopp ja måste bara se twilight..fasen de är många filmer som jag vill se nu! har du sett män som hatar kvinnor?? Den vill jag verkligen åxå se..joo men låter trevligt :) Min mage är ju sämst, så kan ju inte festa..men om du ska ha fest så kan ja ju komma å va me i nyktert tillstånd;)? (inte så stor skillnad motför annars..hehe) eller så hittar vi på någe annat på lördag? Jag är då på vad som helst! vi kan ju höras närmre..pussss

    2009-03-31 | 19:15:33
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: