Jessica

Ding dong, the psycho's gone

3 mars

Kategori: Allmänt

Dagen har spenderats med min kära mamma.
Vi har gått på stan. Shoppade en ny munkjacka, nya byxor som kommer att bli mina
arbetsbyxor tror jag, och andra onödiga grejer som man behöver.
Mamma däremot hon shoppade som en galning, men allt hon köpte var kläder
hon kunde ha då dom far utomlands. Blev inte alls avis efter allt snack :)
Vi pratade massor om då vi var utomlands i höstas, som vi hade kul alltså.
Vill verkligen göra om det!
Mamma är inte bara min mamma, utan även min bästa vän.
Man kan skämta med hon om allt som man kan med sina "vanliga" kompisar.
Hon är verkligen det bästa som finns.
Hela min familj är det bästa som finns!
Och Norah, gullungen. Är så lycklig att hon finns.
Har varit och hälsat på dom ikväll. Man blir alltid lika varm inombords då man
ser så glad hon blir då man kommer. Bra att hon känner igen en iaf :)
Imorgon blir det lunch med Bettan, sen säkert en sväng på stan.

Men nu, 3 nya avsnitt av 24. KÄRLEK :)
Sweet dreams.


 

      

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Såå fint du skrivit :)

    Njää alltså de var ju inte det.. men men.. :P Sj d¨å? Jaa absolut hitta på nått framöver, tror vi har fika imorgon hos dig.. e och s har dock inte svraat! :S Men.. PUSS PUSS

    2009-03-04 | 18:09:23
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: