Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 mars

Kategori: Allmänt

Ett datum jag aldrig kommer glömma.
Idag har det varit dop för underbara Norah.
(Det är ju även internationella kvinnodagen)
Dagen har varit underbar. Allt var så vackert.
Fick äran att gå längst fram och bära ett kors.
"Gå i luciatakt" sa prällen. Så jag inte skulle skena iväg :)
Men det var verkligen skoj att få träffa alla.
Släkten och Antes släkt.
Efter kyrkan bar det av till Malmgården för lite mat.
Smörgåstårta, som jag för övrigt inte tycker om. (Ja, det är sant!)
Men tårta åt jag. Och drack kaffe i mängder.
Norah fick väldigt många presenter.
Jag hade beställt en tavla åt henne från en hemsida. Där det står hennes namn,
när hon är född, hur mkt hon vägde och hur lång hon var då hon föddes.
Och dom blev så glada. :)
Tog tyvärr inte så många kort. Men Jennie lär ju lägga ut på sin blogg så man får sno några.

Nu ska jag ta och tända ljus, lägga mig i soffan och se Vänner.
Underbara söndag!

Buhbye then!

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Hur gick det med PALMboken?

    2009-03-08 | 19:20:19
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Helena K säger:

    jag undrade samma (alltså om palmboken), kanske är det en bok från alpanien,,,, remeber that..?

    2009-03-08 | 22:04:03
  • sara säger:

    haha, skulle just skriva om palmboken, men jag var visst inte den enda. Någonstans i djupaste djungeln har någon skövlat en palm eller två och gjort sig en bok.

    2009-03-09 | 10:38:03
    Bloggadress: http://www.sara-isaksson.blogspot.com
  • Jonna säger:

    SÅ mysigt väntar pålite bilder :) Kuul att du fick gå med korset, haha... PUSS

    2009-03-09 | 13:54:56
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Haha, snygg pose du och isse gjore på bilden.. Hmm, vart har jag sett den förut? HAHA. Så fin då du gick med korset :) HAde säkert en super fin dag!! PUSS

    2009-03-09 | 23:27:50
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Sarah säger:

    håller med Jonna ! grymme het pose ni gjorde ! me benen sådär lejt, hootta hotta ! :D

    Önskar ja va där me er på dopet, men men, till next time vi ses, au revoir eller nå, love love, PUSS

    2009-03-10 | 10:32:58

Kommentera inlägget här: