Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 maj

Kategori: Allmänt

GOSH, vad jag saknar min älskade lilla tobakspåse under läppen!!
Men nu är det femte dagen utan snus, det är de längsta jag har lyckats hålla mig.
Har ju trots allt snusat i mer än 8 år, se de är inte det lättaste.
Men jag känner att det går åt rätt håll :)
Annars då, idag har jag och syrran varit hem till Långnäs och solat.
Väldans varmt var det, röd som en kräfta blev man!
Sen fick vi mat av mamma som jobbar på hundutställningen i köket.
Lax och potatis var lätt att mosa och äta.
Sen har jag även fått i mig lite strips, så jag är mätt och belåten :)

Nu blir det att chilla i soffan (har nog fått lite solsting), se lite TV och sen ta en dusch!
Imorgon jobbar jag 8-15, sen måste jag städa + tävtta. Det var inte igår.

Ha det så bra alla.
xo.




Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Hähähä,själv har jag precis flammat upp!

    Hettan stiger och rödheten blir värre och värre.Nåväl,slår då inte daaj ;)

    2009-05-17 | 20:52:05
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jennie och Norah säger:

    MEN GOOOOOOOOO!

    En behöver inte krydda med inlägg :)



    Jag såg bilden,och om jag säj söjna:

    Hahahahahahahaha!!

    Har inte sett en snyggare bränna tror jag?

    2009-05-17 | 21:42:37
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Elin säger:

    Men så duktig du är ;) Lycka till med snusslutandet! Kram!

    2009-05-18 | 07:02:35
  • Jonna säger:

    Du är på god väg, då du ändå har klarat dig så ;) PUSS

    2009-05-18 | 16:17:30
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Tanten på jobbet :) säger:

    Nikotinet går ur kroppen på max tre dagar så nu känner du bara separationsångest, inte nikotinbegär. Håll ut lite till så går det över, men det är svårt. Det tog mig tre försök innan jag lyckades och då ska du veta att jag slutade i ett helt ÅR och var så dum så jag började om, så jag vet att det är svårt. Men det är inte omöjligt, det bara känns så i början. Kämpa på!!

    2009-05-18 | 21:18:31
  • Elin säger:

    Jag kan inte ikväll och inte på torsdag heller, men jag tänkte kanske att man kundee´få besöka dig någoin dag under helgen.. Men vi får höras! Kram på du!

    2009-05-19 | 19:51:26
  • sara säger:

    vad duktig du är me snuset.. kanske därför du mådde purk i dag. Eller har det blivit bättre?

    2009-05-19 | 21:20:56
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: