Jessica

Ding dong, the psycho's gone

19 maj

Kategori: Allmänt

Hej där.
har inte hänt så fasanfullt mkt sen sist jag skrev.
Igår efter jobbet for jag hem och städade, tvättade och hängde upp sommargardinerna.
Idag skulle jag shoppa, men jag mådde så fantastiskt illa och var alldeles yr,
så jag fick fara hem och lägga mig. Nu mår jag mkt bättre.
Så det har bara varit en slappdag idag. Har sett sista avsnitten av OTH och GG.
Undra om det kommer några mer säsonger, hoppas iaf :)
Annars då, imorrn fyller mormor år och på torsdag är det pappas födelsedag.
Jobbar imorrn till 14, sen är man ledig på torsdag med tanke på att det är en röd dag. PERFA!

Nu blir det mer chill, sen äre Hells Kitchen klockan 22 som gäller.
I love Gordon, hähä.

.hejdå änglar.


Lägger in lite bilder också, det var ju som ett tag sen.


Mitt fina påskägg som jag fick av Norah!


Jag och Verris på ferre.


Sweet as a cupcake

 
   


Snyggingen i sin nya dress


Den fina majbrasan i Långnäs :)


Papi och Norah på promenix

     
Sötisen + Dexter som tror han är en bebis (han sover JÄMT där)


PS
. Idag har jag varit snusfri en vecka. WIOO! :)

Kommentarer

  • Åhlle säger:

    Huvva gumman, inte får du bli yr å sånt..inge kul alls :( hoppas de inte händer igen iaf.



    ÅÅåh, du är ju kungkurriduttöKUNG ! :D utan snus ?! shajze..jag är stolt över dig vännen ! U go Sirre !! ;D Pöuuessss

    2009-05-20 | 10:38:21
  • Jonna säger:

    Du är så duktig med snuset, tänk vad vi sparar pengar nU! :) Oth kommer en till säsong det vet jag, gg ingen aning! Alltså för mig passar torsdag 1500 bättre, jobbar nämligen till då :S PUSSS

    2009-05-20 | 11:00:49
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: