Jessica

Ding dong, the psycho's gone

23 maj

Kategori: Allmänt

Äntligen lördag! Bästa dagen på veckan, om man inte jobbar så att säga :)
Men idag är jag ledig. Åkte hem till Långnäs igår kväll och har sovit här inatt.
Jag mår alltid så fantastiskt härligt då jag sover här. Allt är så lugnt och stilla.
Ikväll är det kalas som gäller. Blir att fira mig, mormor och pappa i efterskott.
Sen kommer Isse och Lulle också, så det blir även att dricka lite alkohol :)
Pratade med systeryster, hon mår mkt bättre så jag hoppas att hon orkar komma.
Det är inte samma sak om inte hon är med :) Och självklart ska Ante och Norah komma också.
Nu ska jag snart till OK, sen blir det duschen, fixa sig och städa undan/fina till lite i hemmet.
Sen måste jag ringa och beställa 17 pizzor, det kan bara sluta illa.
Jag har nämligen alltid en tendens att börja skratta då jag ska beställa,
wish me luck. :)

Trevlig lördag gott folk.
xo.





Jag och Jennie förra året på mitt kalas i Långnäs. Lilla Norah i magen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: